Display Selenium ace+d
- advertentiecampagne
- copy
- creatie & concept
- display en sales tools
- folder
- packaging
- productlancering
- salestools
- strategie
Een opvallende display wordt jaarlijks in een opvallend thema uitgewerkt en verspreid in apotheken in België. Deze geven dit topproduct telkenmale de verdiende visibiliteit. Een toren kratjes met groenten prijzen dit voedingssupplement aan en zorgen voor een boost in de verkoop van dit OTC product. Apotheken met beperkte ruimte opteren voor de bovenste ‘krat’ als miniversie van de display.
Ondersteunende advertenties is Inovita, het magazine dat in de apotheek gratis ter beschikking ligt en in gezondheidsbladen zorgen voor een evenwicht in push and pull.
Eerder werd ook een opvallende kluis geconcipieerd, met daaraan gekoppeld telkens een wedstrijd. Wie de code kraakt, wint. Een ontspannende spel –de bubbleshooter- werd op maat van dit project gemaakt om online de vitamens/voedingssupplementen die dit product bevat ‘weg te schieten’. Ook dit resulteerde in een campagne die fraaie resultaten haalde in de verkoop.