smk_3_1514x980_acf_cropped
smk_2_1514x980_acf_cropped
smk_1_1514x980_acf_cropped
erov-1_1514x980_acf_cropped
erov_siertoer_1514x980_acf_cropped
OFlander_2

Erov

  • campagne
  • creatie & concept
  • folder
  • logo
  • pancarte
  • salestools
  • strategie

Opzet van het project omtrent de smaakklassen is kinderen te leren smaken ontdekken. In de B2C campagne richten we ons tot scholen en ouders, maar ook tot jonge kinderen in Vlaanderen en Nederland, met het verzoek actief deel te nemen aan smaakklassen en diverse initiatieven. Om te ontdekken dus, die nieuwe smaken en de smaakklassen. Waar kinderen leren blind proeven, smaken herkennen, smaken definiëren en ook nieuwe smaken leren smaken. Vandaar de speelsheid en het sterke visuele karakter van de campagne.

Anderzijds richten we ons eveneens in de B2B campagne tot voedingsbedrijven om hen met sterke tools te ondersteunen in innovatietrajecten en smaakinnovatie. Hiervoor worden diverse pakketten aangereikt die op een attractieve en sterk visuele manier het project ondersteunen en uitdragen.

EROV HUISSTIJL

Voor de Economische Raad voor Oost-Vlaanderen (EROV) heeft MODULO een nieuwe huisstijl ontwikkeld. EROV en haar vele diensten worden op een dynamische, overzichtelijke en actuele manier gepositioneerd. De diverse ‘pijlers’ worden duidelijk in de verf gezet om zo meer duidelijkheid te brengen in de veelheid van het dienstaanbod.

We gebruiken cookies op deze website om uw gebruikerservaring te verbeteren. Door verder te gaan, gaat u hiermee akkoord. Meer informatie