Matexpo 2019
- advertentiecampagne
- affiches
- campagne
- creatie & concept
- magazine
MODULO opnieuw gekozen als communicatiepartner voor MATEXPO 2019.
MATEXPO is een tweejaarlijkse internationale vakbeurs voor bouwmaterieel in Kortrijk Xpo. Als derde grootste vakbeurs in Europa ontvangt MATEXPO als gevestigde waarde meer dan 40.000 bezoekers. De 360 exposanten zijn voornamelijk importeurs van machines voor de bouw, recyclage, burgerlijke bouwkunde, goederenbehandeling, milieu en reiniging.
We creƫerden een sterk en vernieuwend beeld en zijn terecht trots om opnieuw te mogen samenwerken met MATEXPO.
MODULO stond in voor concept, creatie en realisatie van het nieuwe campagnebeeld alsook voor alle communicatiedragers zowel voor, na en tijdens de beurs.
MATEXPO-magazine: high-lights beurs 2017
Normaal duurt het nog wel enkele maanden voor MATEXPO uitpakt met het nieuw campagnebeeld, maar omdat wij tegelijkertijd gestart waren aan het MATEXPO-magazine, werd het nieuwe beeld al meteen onthuld op de cover. Ondertussen zijn de magazines gedrukt en de reacties zijn zeer positief. We kunnen al niet wachten om de volledige campagne uit te rollen!
MODULO stond in voor concept, creatie, opmaak en productie van het magazine