Meubelbeurs Brussel – editie 2019
- advertentiecampagne
- affiches
- brochure
- campagne
- creatie & concept
- direct mail @
- direct mail print
- film
- folder
- fotografie
- mediaplanning- & buying
- online social media
- website
Het nieuw campagnebeeld van de Meubelbeurs Brussel werd ondertussen gelanceerd met een, filmpje, net voor de zomer. Traditiegetrouw volgen daarna ook alle campagnedragers, van advertentiecampagne tot folder met uitnodigingen die verstuurd worden naar een stevige mailing in Europa. De uitrol van de dragers voor op de beurs en de signalisatie volgen geheel de lijn van de jaarlijkse campagne. Opvallend, helder en fris. Met een klare kijk op zaken doen. Zo wordt er jaar na jaar een sterke sfeer neergezet die de gezelligheid en persoonlijke aanpak van dit internationaal treffen illustreert. Dit jaar staat de campagne meer dan ooit symbool voor de steeds vernieuwende en verfrissende aanpak van het dynamische team dat instaat voor de organisatie. Hier krijg je als professionele bezoeker een heldere kijk op de markt, mee dankzij een doorgedreven segmentering op de beurs.
Dus meubel-professionals: save the date! 3 > 6 / 11 / 2019.
MODULO stond in voor concept en realisatie, maar ook voor de volledige uitrol van alle dragers, online, offline en de communicatie op de beurs. Creatie – concept – fotografie & film – advertentiecampagne – online mailings – folders & uitnodigingen – website met interactief plan – …